Kommunikációs beszámoló (2022)
2023. január 20. 15:41 |
A Magyar Tűzoltó Szövetség nagy hangsúlyt fektet tagszervezetei és a lakosság minél szélesebb körű tájékoztatására. A tájékoztatási folyamat alappillére a honlap és a Facebook-oldal – és része annak rövid áttekintése is, hogyan teljesítettek ezek a tavalyi évben. Áttekintő következik. |
I. Az MTSZ központi honlapja1. Aktivitás A www.tuzoltoszovetseg.hu oldalra összesen 197 hír került fel. 2. Látogatottság A www.tuzoltoszovetseg.hu oldalhoz a nevezett időszakban a következő látogatottsági adatok köthetők:
A honlapon ebben az időszakban leggyakrabban olvasott bejegyzések:
II. MTSZ Facebook-oldalA MTSZ Facebook-oldalán ebben az időszakban 1051 bejegyzés született, ezek kb. 90-95%-a ún. repost, ahol más Facebook-oldalak (jellemzően önkéntes tűzoltó egyesületek) híreit, bejegyzéseit osztottuk meg újra. Ebben az időszakban a Facebook-oldal a következő eredményeket generálta: elérés: 438 583 (Azoknak az embereknek száma, akik bármilyen, az oldalól származó tartalmat látták. Becsült érték.) Facebook-oldal közvetlen felkeresések száma: 14 040 (Azt jelzi, hány alkalommal tekintették meg egy oldal profilját, beleértve azokat az embereket is, akik be voltak jelentkezve a Facebookra, és azokat is, akik nem.) Facebook-oldal új kedvelései ebben az időszakban: 425 Facebook-oldal kedvelései összesen: 3729 (2023. jan. 20-i adat)
Érdekességképpen megemlítendő, hogy az oldal kedvelőinek nagyobb részét (a fent látható grafikon alapján) 25–54 éves kor közötti férfiak adják.
Jelentős elérési számokat produkáló posztok (a számok ezer megjelenésenként értendők):
|